Header Error
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 24-02-02 21:13

Hvorfor kommer denne fejl?? Det virker fiunt på min maskine lokalt, men på
internettet (ligger hos scannet.dk) får jeg denne fejl.
*****************

Response object error 'ASP 0156 : 80004005'

Header Error

/abvand/admin/article.asp, line 99

The HTTP headers are already written to the client browser. Any HTTP header
modifications must be made before writing page content.

************

I linie nr. 99 står følgende....

Response.Redirect("article.asp?action=list&menuheader=" & intMenuHeader &
"")

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 24-02-02 22:40

On Sun, 24 Feb 2002 21:12:49 +0100, "Christian M. Nielsen"
<christian@cmnielsen.dk> wrote:

>Header Error
>
>/abvand/admin/article.asp, line 99
>
>The HTTP headers are already written to the client browser. Any HTTP header
>modifications must be made before writing page content.

Fejlmeddelelsen siger det egentlig ret lige ud: Du prøver at skrive en
header efter at du har udskrevet indhold på siden.
Det er nogle servere mere ligeglade med end andre ...

Mvh. Jørn

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-02-02 17:16

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> wrote in message

> Fejlmeddelelsen siger det egentlig ret lige ud: Du prøver at skrive en
> header efter at du har udskrevet indhold på siden.
> Det er nogle servere mere ligeglade med end andre ...

Hej Jørn.

Gider du forklare det lidt nærmere, så jeg ved hvad jeg skal afhjælpe?

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : Ole

Dato : 25-02-02 07:01

"Christian M. Nielsen" <christian@cmnielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
header
> modifications must be made before writing page content.

Hej
Prøv at sætte fgl. ind øverst på din asp side:
<%response.buffer = TRUE%>

Mvh Ole

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-02-02 17:15

"Ole" <baltic@worldonline.dk> wrote in message

> Hej
> Prøv at sætte fgl. ind øverst på din asp side:
> <%response.buffer = TRUE%>

Hjælper desværre ikke. Andre bud?

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-02-02 18:01

"Christian M. Nielsen" <christian@cmnielsen.dk> wrote in message
> "Ole" <baltic@worldonline.dk> wrote in message

> Hjælper desværre ikke. Andre bud?

Jeg undskylder mange gange. Det virker fint. Jeg skulle bare have serveren
tvunget til at opdatere siden

Kan du forklare hvad det er sætningen <%response.buffer = TRUE%> gør?? Så
har jeg jo også lært lidt

På forhånd MANGE TAK.

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 25-02-02 18:26

> Kan du forklare hvad det er sætningen <%response.buffer = TRUE%> gør??

> har jeg jo også lært lidt

response.redirect() sender en header afsted til browseren, og headere
skal sendes afsted INDEN der kommer output til bowseren (fx. det først
html tag):

Dette virker:
<% response.redirect(http://www.dfasdf.com) %>

Dette virker:
<% response.buffer = TRUE %>
<% response.redirect(http://www.dfasdf.com) %>

Dette virker ikke:
<% response.redirect(http://www.dfasdf.com) %>

response.buffer = TRUE gør det at den venter med at sende HTML output
(og dermed headere) indtil hele siden er kompileret.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 25-02-02 18:52

"Jakob Møbjerg Nielsen" <vitz@cs.auc.dk> wrote in message

> response.redirect() sender en header afsted til browseren, og headere
> skal sendes afsted INDEN der kommer output til bowseren (fx. det først
> html tag):

<snip>

> Dette virker:

<snip>

> Dette virker:

<snip>

> Dette virker ikke:

<snip>

> response.buffer = TRUE gør det at den venter med at sende HTML output
> (og dermed headere) indtil hele siden er kompileret.

Hej Jacob. Mnage tak for forklaringen. JEg ver ikke helt med i begyndelsen,
men dine eksempler var gode, så nu forstår jeg hvad der sker.

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 25-02-02 22:05

> <% response.redirect(http://www.dfasdf.com) %>

Der skulle selvfølgelig stå:
<% response.redirect("http://www.dfasdf.com") %>

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk
"Hey! He reminds me of someone who looks just like him. - Me"