Fødsel på Hans Andersen evt Hyllinge Sogn
Fra : Asger Andersen

Dato : 24-02-02 18:49

Hej Gruppe

Er der nogen der kan lede mig på sporet af Hans Andersen han står i Skibby
Kirkebog 1810 at han er fra Hyllinge Sogn.
Oplysninger : Hans Andersen af Hyllinge Sogn og Pigen Maren Larsdatter af
Skibby Sogn bliver trolovet den 5 juli 1810 gigt 3 aug. 1810, Vidner er Lars
Persen på Bonderup Old og Lars Nielsen samme sted fra .
Jeg vil gerne vide hvor han er født og hvem der er hans Fader og Moder og
hvor de kommer fra,han er skrevet ind i dødebogen i Skibby Kirkebog 1838.
Hans dør den 24 dec. og bliver begravet den 30 dec.1838.Jeg håber der er
nogen der vil hjælpe mig .
Jeg kan findes på E-mail asa@post11.tele.dk eller på telefon 47531570.

EN STOR TAK TIL NETHE FOR OPLYSNINGEN AF DEN RIGTIGE GRUPPE JEG SKULLE SÆTTE
DEN UNDER.

venlig hilsen

Asger Andersen

Fra : Flemming Damgaard La~

Dato : 24-02-02 22:22

Hej Asger Andersen.

Jeg har set Kirke Hyllinge sogns kirkebog igennem for fødsler for perioden
1770-90, men jeg ser ingen Hans Andersen.
Jeg har ligeledes gennemset konfirmationer for perioden 1795-1805, men også
uden resultat.
Men Hans Andersen behøver jo heller ikke at være født eller konfirmeret i
Kirke Hyllinge sogn for "at være fra Kirke Hyllinge sogn".

Prøv at gennemse fadderne til ægteparrets børn om det kan give nogle spor.

Med venlig hilsen
Flemming Damgaard Larsen MF
E-mail: arfdl@ra.dk
www.netby.net/Centrum/Alle/Damgaard