Dell Latitude CPi HD ???
Fra : Peter Jantzen

Dato : 24-02-02 17:20

Jeg har en Latitude CPi d266xt bærbar , og nu er min HD færdig (øv øv øv )
Men så begyndte jeg at skilde den ad , og fandt ud af at man kunne udskifte
HD med ny , nu er mit spørgsmål , er det ligegyldigt om hvilken hd det er ,
eller skal det være en bestemt ???
Jeg ved godt at det skal 2,5 " , men ellers ??????

Fra : El Capitano

Dato : 24-02-02 17:27

i den har jeg sat en 18 gb i uden problemer
Venlig hilsen
EC

Fra : Peter Jantzen

Dato : 24-02-02 19:00

Hvad er spec. på den HD du har installeret ?
Jeg tænker på om det har nogen betydning om det er ATA-3 eller ATA-4 ??

Peter