Erfaringer med HP PSC 750?
Fra : Peter L

Dato : 24-02-02 17:15

Jeg overvejer at købe en HP PSC 750.

Er der nogle gode/dårlige erferinger med den?

Peter L

Fra : pedder

Dato : 25-02-02 18:25

> Er der nogle gode/dårlige erferinger med den?

Har egentlig kun gode ord omkring HP's multifunktionsprintere, men en enkelt
gang er det dog kikset. Det var netop en HP PSC 750 som var defekt da den
kom. Det var et ophæng hvor en skrue var spændt over fra fabrikken. Det er
selvfølgelig træls, men deres support guidede mig igennem bøvlet og 3 dage
efter havde jeg en ny

Det skal dog siges at skal man skrive ud fra MS-DOS basserede programmer,
kan dette godt give problemer. Feks en ældre udgave af programmet Navigator
vil kun skrive ud fra en parallelport, og derfor er denne ikke løsningen.
Der er modellen G-55 bedre, da den både har tilslutning via USB/Parallel
port.

Kvaliteten af udskrifter og hastigheden på disse taler for sig selv,
simpelthen i særklasse !

pedder

Fra : Peter L

Dato : 26-02-02 23:19