Email til Tele Danmark
Fra : BK

Dato : 24-02-02 15:46

Hej
Har Tele Danmark en Mail så man slipper for at ringe hver gang der er noget
galt.

Bo

Fra : KÆ-9

Dato : 24-02-02 15:52

http://www.teledanmark.dk/menu/sm0164.htm

Fra : BK

Dato : 24-02-02 17:03

Tak for hjælpen.
Bo

Fra : Per Riber

Dato : 24-02-02 16:27

On Sun, 24 Feb 2002 15:46:10 +0100, "BK" <bokrag@tdcadsl.dk> wrote:

>Har Tele Danmark en Mail så man slipper for at ringe hver gang der er noget
>galt.

Ja, men det er, iflg. mine erfaringer, ikke besværet værd at bruge
den. Hvis du er heldig, får du alligevel blot svar med en opfordring
til at ringe én eller anden op

IMO en uforståelig forretningsgang hos (netop) en ISP. Hvorfor sender
man ikke blot mailen videre til rette vedkommende..?

--
mvh Per

Fra : KsNa

Dato : 24-02-02 19:42

Du må forvente at der går lang tid før de svarer, sidst jeg brugte denne
metode (jan.2002) gik der 4 uger før jeg fik svar.

Mvh.
Kim

Fra : Claus Christensen

Dato : 24-02-02 23:00

> [...]
> Hej
> Har Tele Danmark en Mail så man slipper for at ringe hver gang der er

Er det TDC Internet du vil have fat i kan du kikke her:
http://kundeservice.opasia.dk/kontakt/opasia.html
Claus

Fra : FCKmanden

Dato : 24-02-02 23:58

Ja. Men GØR DET IKKE. Det hjælper ikke og en skid.Jeg har prøvet mange gang.
Min succes rate hedder 0 ud af 7 ?!?!?!?

Jeg fatter det ikke. Det er MEGET sjælendt man får fat på en TDC medarbejder
som kan sit job bare en lille smule. Utroligt.

Hilsen
Thomas

Som kun er TDC kunde fordi der ikke er noget valg

Fra : Sune Stjerneby

Dato : 26-02-02 10:54

In article <a5br6c$fua$1@sunsite.dk>,
FCKmanden told us:
> [...]

> Jeg fatter det ikke. Det er MEGET sjælendt man får fat på en TDC medarbejder
> som kan sit job bare en lille smule. Utroligt.

Jeg foretog en Pro@ccess ADSL-bestilling og samtidig overdragelse af
telefonlinje udelukkende via e-mail. Det er selvfølgelig muligt at
standarden er en anden hos TDC Erhverv, men i dét tilfælde var der
hurtig og brugbar besvarelse.

--
Sune Stjerneby <sst@vmunix.dk>
- Part of an RFC 1876-compliant network.