HP 1100 (tager for meget papir)....
Fra : Peter Larsen

Dato : 24-02-02 14:02

Hej alle..

Subj, en hp LaserJet 1100.. når jeg når ned til de sidste 10-15 stykker
papir, kan den finde på at tage ALLE siderne ind isf et enkelt stykke.

Det hænder også at jeg får blanke papir (dvs. den tager to sider) når jeg
skriver ud normalt (med mere end 10 stks papir i papirbakken)..

Jeg bruger ordentlig papir, sætte det i ad en gang osv..

Hvad skal jeg dreje og skrue på?

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 24-02-02 14:16

On Sun, 24 Feb 2002 14:02:01 +0100, "Peter Larsen" <mail@czar.dk>
wrote:

> Subj, en hp LaserJet 1100.. når jeg når ned til de sidste 10-15 stykker
>papir, kan den finde på at tage ALLE siderne ind isf et enkelt stykke.

Har ikke det store bud,,,

>Det hænder også at jeg får blanke papir (dvs. den tager to sider) når jeg
>skriver ud normalt (med mere end 10 stks papir i papirbakken)..

Du husker at løsne papierne inden du lægger dem i maskinen ik? Tag fat
i den ene ende, og buk bunken, og tag så fat i den anden ende og ret
bunken ud, og saml så til en pæn bunke og læg dem i.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 24-02-02 14:25

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skriver ud normalt (med mere end 10 stks papir i papirbakken)..
>
> Jeg bruger ordentlig papir, sætte det i ad en gang osv..

Hej

Du skal bestille et (gratis) kit til at separere siderne hos HP.

Det gør du her:

http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp

og der går typisk 1-2 uger før det kommer. Det har virket på alle de HP'ere
jeg har installeret det på (vi har en del hvor jeg arbejder).

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 750 vitser!!!)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-02-02 15:51

"Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> wrote in message

> [...]
HP'ere
> jeg har installeret det på (vi har en del hvor jeg arbejder).

Jeg har en HP blæksprutte 690C

Dutter det også til min?

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 24-02-02 16:35

> "Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> wrote in message

> HP'ere
>
> Jeg har en HP blæksprutte 690C
>
> Dutter det også til min?

Nej, kun til de 'opretstående' laserprintere....

Fra : Mogens

Dato : 24-02-02 16:38

On Sun, 24 Feb 2002 15:50:55 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Jeg har en HP blæksprutte 690C
>
>Dutter det også til min?

Hvis du læser HP's side ville du se at det er et kit
til en laser printer. Din HP 690C er en inkjet printer.

Mvh Mogens

----------

product description

Some of our customers who own a LaserJet 6L, LaserJet 3100,
LaserJet 3150, or LaserJet 1100 product may experience increased rates
of multifeeds. This is due to the oxidation and hardening of the
rubber separation pad.
Hewlett-Packard has created a Customer Replaceable Separation Pad
Kit that allows the customer to install a new separation pad over the
old one in a matter of minutes and without having to take the printer
in for service.

There are two kits:-
one: (the "L" kit) for the 6L, 3100, and 3150 products, and the other
two: (the "T" kit) for the 1100 and 1100A products.

No tools are required, and localized instruction sets are supplied
with each kit. Please order the quantity of each kit you require for
your products, and they will be shipped to you free of charge.

Fra : Peter T.

Dato : 24-02-02 17:50

"Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> wrote in

> Du skal bestille et (gratis) kit til at separere siderne hos HP.

Jeg skulle hilse fra 2 stk. HP1100 og fortælle at kittet virker glimrende.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Wass Up

Dato : 24-02-02 14:23

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> wrote in message
> [...]
> skriver ud normalt (med mere end 10 stks papir i papirbakken)..
>
> Jeg bruger ordentlig papir, sætte det i ad en gang osv..

Du skal dreje nøglen i din postkasse, hvor i der ligge et lille kit (en
rigtigt StormP løsning fra HP) og skru kapslen af din cola mens du pløjer
manuallen igennem. Derefter tager det ca. 12-15 sekunder at løse.

Ps. Jeg skal bruge din adresse til at sende kittet til dig eller du kan også
selv bestille fra HP tager ca. 2-4 uger.
Hvis du kommer forbi Herlev kan du også bare hente et kit.
Kittet + porto er ganske gratis både fra mig og HP

Fra : Peter T.

Dato : 24-02-02 17:55

"Wass Up" <Satanc@softhome.net> wrote in

[snip]

Du arbejder tilsyneladende hos HP. Jeg har forsøgt at gennemskue hvad
løsningen gør, uden at jeg er nået nogen vegne. Personligt kan jeg ikke
lade være med at se på dimsen, som om den har noget "sort magi"-skær over
sig. Blot ved jeg at dimsen fungerer absolut upåklageligt!

Kan du fortælle mig nøjagtigt hvad den gør i printeren?

Fra : Wass Up

Dato : 24-02-02 19:25

"Peter T." <n@d.a> wrote in message
> [...]
> sig. Blot ved jeg at dimsen fungerer absolut upåklageligt!
>
> Kan du fortælle mig nøjagtigt hvad den gør i printeren?

Arbejde IKKE i HP men dog med deres produkter !?!?.
Når en printer skal ta papir bruger den en gummirulle (over papiret) til at
tage papiret og en gummiplade (under papiret) til at forhindre at den ikke
tager mere end et.
Det der sker er at gummipladen bliver slidt (gummien bliver til plastik)
Løsningen her er at tape en ny gummipladen over den gamle.
Mere er der ikke i det.
Ang deskjet printere bruger jeg en sandpapir løsning til at få dem til at ta
papiret.