Hjort
Fra : Inger & Jørn

Dato : 24-02-02 12:53

Frederiksberg den 24.02.2002

Jeg søger en bog Peder Jensen Gierløf`s efterkommere paa Sværd og
Spindeside. Den er skrevet af Frederik Hjort, bogen er trykt i Kalundborg.i
1890. Jeg ville blive så glad hvis jeg kunne låne eller købe den.
med venlig hilsen
Inger Hjort Sørensen
Ingemannsvej 11.4.tv
1964 Frederiksberg C
telefon 35 34 72 74
ingerjorn@vip.cybercity.dk

Fra : Rikke F. Ravn

Dato : 24-02-02 13:07

"Inger & Jørn" <ingerjorn@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
Kalundborg.i
> 1890. Jeg ville blive så glad hvis jeg kunne låne eller købe den.

http://www.bibliotek.dk/search.zap?target=Dfa&number=10&term2=&term3=&term4=
&cclterm5=materiale%3D(b%E5+eller+pf+eller+mu+eller+sc+eller+und)&cclterm6=&
field7=&term7=&field1=Emne&term1=Gierløf%20Peder%20Jensen

mvh
Rikke F. Ravn

Fra : Rikke F. Ravn

Dato : 24-02-02 13:21

"Rikke F. Ravn" <rikke@REMOVEfjordbak.dk> wrote in message

> [...]
&cclterm5=materiale%3D(b%E5+eller+pf+eller+mu+eller+sc+eller+und)&cclterm6=&
> field7=&term7=&field1=Emne&term1=Gierløf%20Peder%20Jensen

hmm det kan man åbenbart ikke.....

men gå ind på www.bibliotek.dk
og søg efter Gierløf i Emneord eller emnekode.

mvh
Rikke F. Ravn