Er dette normal TDC-service-standard?
Fra : Bigfoot

Dato : 24-02-02 12:24

Jeg har anvendt Tele2 fastnet abonnement og get2net internet
med stor tilfredshed i flere år nu.
Deres kundeservice er hurtig og effektiv, og get2net fungerer bare.

Nu vil jeg gerne have ADSL. Da Tele2 desværre ikke
udbyder dette til private, valgte jeg at springe på TDC's
bredbånd tilbud, hvor jeg jo så skal overflytte abonnement fra
Tele2 til TDC. (Valgte Tiscali fra - da de tilsyneladende
har en meget dårlig kundeadministration)

Jeg udfyldte en formular på TDC's hjemmeside i mandags
og blev allerede ringet op 2 timer efter!
Sælgeren lød som om han havde styr på det hele og skulle
nok sørge for at koordinere opsigelse/overflytning og ville
sende opsigelsesformular.
2 dage efter havde jeg ikke modtaget noget som helst.
Ringede og rykkede - men har stadig ikke set noget
fra TDC.
Det virker uanmindelig sløvt, at TDC ikke er mere oppe
på mærkerne, når det gælder om at få en ny kunde
i bixen.

Men dette er måske bare den normale TDC-service-standard
- eller hvad?

Vh Bigfoot

PS Hvordan er Cybercity at være kunde hos?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-02-02 13:00

Hej Bigfoot, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Men dette er måske bare den normale TDC-service-standard
> - eller hvad?

Tag nu og spis brød til. To dage er jo ikke meget, da de næppe smider
alt til side for at få en standardkunde ind.

> PS Hvordan er Cybercity at være kunde hos?

Ligesom tilfældet Tiscali kan du med fuld sikkerhed finde mere eller
mindre lige så mange negative indlæg om CC.
Hvis du forventer, at _ingen_ kunder hos en ISP har noget synderligt
at brokke sig over, er du løbet tør for ISP'er, inden du starter.

Fx har jeg ingen nævneværdig negative oplevelser med Tiscali efter
godt 1½ års ADSL (og minutopkobling inden da), men masser af
positive. Det samme gælder formentlig næsten alle andre kunder,
uanset om det er Tiscali, CC eller TDC's. De skriver bare relativt
_langt_ sjældnere om deres oplevelser.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Bigfoot

Dato : 24-02-02 15:28

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse

| Tag nu og spis brød til. To dage er jo ikke meget, da de næppe smider
| alt til side for at få en standardkunde ind.

Hvis du læser mit indlæg igen, vil du se at det
faktisk drejer sig om en uge.
Men min utålmodighed kommer måske
fordi jeg har vænnet mig til Tele2/get2nets service.

Vh Bigfoot

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-02-02 15:53

> Hvis du læser mit indlæg igen, vil du se at det
> faktisk drejer sig om en uge.

Du har ret, jeg overså det. Men selv med 4 arbejdsdage (du bestilte
engang i mandags, tirsdag er der så gået en dag... og fredag 4,
hvorefter administrative standardprocedurer vel holder weekend) er
det jo ikke speciel meget.

Derudover snakkede du jo med dem om onsdagen, og skønt du ikke nævner
samtalens indhold, må det implicit formodes, de bekræftede din
bestilling/aftale (udover ham, du allerede snakkede med på
bestillingsdagen, mandag).

Ekskursivt: Det er et eller andet mærkeligt ved din nyhedslæser.
Linjerne starter 7 tegn inde. (Jeg nævner det mest, hvis de ser
normale ud for dig).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-02-02 13:08

Bigfoot wrote:

> [...]
> når det gælder om at få en ny kunde
> i bixen.
> Men dette er måske bare den normale TDC-service-standard - eller hvad?

Ja, skynd dig at kontakte div. forbrugerorganisationer. Og diskuterer
det i dk.forbruger.
(Ironi.)

Kort sagt: Vorherre bevares.

Jeg er helt enig med Rudi.
(Så egentlig kunne jeg undlade at sende dette indlæg. - Men engang
imellem læser man de mest tåbelige indlæg som man _må_ reagere på. Og du
vinder idag.!!)

Nej, jeg er ikke ansat hos TDC, og er heller ikke Internetkunde hos
dem.

Mvh. Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Thomas H.

Dato : 24-02-02 20:23

"Bigfoot" <jyhj@eurosport.com> skrev i en meddelelse news:p_3e8.29$9c.602@news.get2net.dk...

> Men dette er måske bare den normale TDC-service-standard
> - eller hvad?

TDC og ordet service klinger ikke særlig godt sammen!
Men bare vendt, det bliver endnu værre når du får din
forbindelse

Mvh
Thomas H. - www.thhe.dk/tdc.htm

Fra : Bigfoot

Dato : 24-02-02 22:58

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

| "Bigfoot" <jyhj@eurosport.com> skrev i en meddelelse

| TDC og ordet service klinger ikke særlig godt sammen!
| Men bare vendt, det bliver endnu værre når du får din
| forbindelse

Hej Thomas.

Det lyder som om du har haft nogle meget
kedelige oplevelser med TDC.
Hvem har du valgt som udbyder nu?

Bigfoot

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-02 23:17

Sun, 24 Feb 2002 22:57:53 +0100, skrev "Bigfoot"
<jyhj@eurosport.com>:

>Det lyder som om du har haft nogle meget
>kedelige oplevelser med TDC.

Det er TDC, der har haft nogle kedelige oplevelser med Thomas H.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Thomas H.

Dato : 25-02-02 18:02

> Det er TDC, der har haft nogle kedelige oplevelser med Thomas H.

....de har da fået snart 5000 kroner af mig nu, og at de ikke kan svare
andet end at man bare kan skride, hvis man påpeger en fejl, siger vist
mere om dem , end om mig og andre utilfredse kunder!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-02-02 18:18

Mon, 25 Feb 2002 18:02:16 +0100, skrev "Thomas H."
<thhe@sol.dk>:

>...de har da fået snart 5000 kroner af mig nu, og at de ikke kan svare
>andet end at man bare kan skride, hvis man påpeger en fejl, siger vist
>mere om dem , end om mig og andre utilfredse kunder!

På den måde, du har ført dig frem i de fleste af dine indlæg, når
du har noget du er utilfreds med i forbindelse med dit
TDC-abonnement, så kan jeg godt forstå, at du får sådanne nogle
svar tilbage,

Fra : Thomas H.

Dato : 25-02-02 18:30

> [...]
> du har noget du er utilfreds med i forbindelse med dit
> TDC-abonnement, så kan jeg godt forstå, at du får sådanne nogle

Hvordan tror du det startede?
Jeg talte skam pænt i starten, men så startede "supporterne" med
at genere folk, fordi De ikke anede hvad de skulle stille op med den
newsserver, som de stadig over et år efter, ikke har fået til at virke!

Det kunne være de snart skulle omdøbe den til test.news.tele.dk
som den hed en periode på nogle måneder, hvorefter de bare trak
på skulderne når folk sagde den ikke virkede....for det var jo bare en
testserver sagde de! ...selvom det var den eneste der fandtes

Godt man ikke har købt en Ferrari Test-arossa hos dem

Fra : Thomas H.

Dato : 25-02-02 17:52

"Bigfoot" <jyhj@eurosport.com> skrev i en meddelelse news:Jkde8.188$9c.3601@news.get2net.dk...

> Hej Thomas.
>
> Det lyder som om du har haft nogle meget
> kedelige oplevelser med TDC.

Også i den grad!
Lige fra første dag hvor mit modem(netexpress1) ikke
virkede, og deres "supportere" ikke vidste de skulle resette
mig i deres central. Og da jeg upgradede til router, dette
heller ikke virkede, og 4 forskellige "supportere" ikke vidste
hvorfor og ville bestille tid til en tekniker der ville komme om
5 dage! Den 5. supporter jeg snakkede med, sagde : Nååå,
jamen det er da fordi du står som Netexpress1 kunde her, jeg
skifter lige....sådan, nu virker det!
Og så hele deres håndtering af newsserversagaen, der har kørt
i over et år nu, og hvor de stadig den dag i dag bilder folk ind
at det er fordi de bruger Microsoftprodukter, at de selv er uden
om det, sviner kunder til i de interne grupper, og er totalt lige glade
med "porno-junkier, som de kalder folk der bruger binære grupper.

Ja, jeg vender ALDRIG tilbage til den biks, de opfører sig stadig
som et firma med monopol på internettet.

> Hvem har du valgt som udbyder nu?

Prøver med Tiscali, jeg kan se tonsvis af indlæg på jobbet, som jeg
ikke kan se herhjemme med TDC.....og det kan umuligt blive værre

Thomas H.

Fra : Anders S....

Dato : 26-02-02 07:17

> Og så hele deres håndtering af newsserversagaen, der har kørt
> i over et år nu,

Lad mig lige sige at de supportere du ringer ind til på 80808036 intet har
med news at gøre andet end opsætning

prøv i tele.internet.news-service

Anders
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet..
sikkerhed?? se på www.sikker-surf.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 26-02-02 18:07

"Anders S...." <webmaster@REMOVE.sikker-surf.dk> skrev i en meddelelse

> Lad mig lige sige at de supportere du ringer ind til på 80808036 intet har
> med news at gøre andet end opsætning
>
> prøv i tele.internet.news-service

"sagaen" HAR kørt derinde, og de uheldige supporter oplevelser jeg har
haft telefonisk, har ikke drejet sig om news, for det aner de ikke en dyt om :o|

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-02-02 21:07

"Bigfoot" <jyhj@eurosport.com> wrote in message

> [...]
> sende opsigelsesformular.
> 2 dage efter havde jeg ikke modtaget noget som helst.
> Ringede og rykkede - men har stadig ikke set noget

Mon ikke det er p.g.a den omtalte snestorm?, alt posttrafik til/fra jylland
var ikke eksisterende torsdag, så der har sikkert været super travlthed
fredag. Det ville undre mig hvis det ikke kom dumpende med posten Mandag
morgen..

/Dennis