Skærmopløsning?
Fra : Dennis Tolstrup Kris~

Dato : 24-02-02 12:25

Hej

Efter jeg lige hår formateret min bærbare og beninstalleret win98se,
kan jeg ikke opnå en opløsning på mere end 640*480 og højst 16 farver,
det ser jo herrens ud.

Skærmkortet, eller rettere driverne, der er blevet installeret er til
et "standrad PCI-grafikkort (VGA)".

Jeg forstår bare ikke, for det virkede da før, håber I kan hjælpe mig
derude!

Ydermere mangler der drivere i enhedshåndtering til et PCI Card, kan
dette have nogen betydning?

MVH Dennis

Fra : Deaster

Dato : 24-02-02 12:28

"Dennis Tolstrup Kristensen" <tolle@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derude!
>
> Ydermere mangler der drivere i enhedshåndtering til et PCI Card, kan

Øhh ja, du mangler jo at installere driverne til dit gfx kort.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 24-02-02 13:34

"Dennis Tolstrup Kristensen" <tolle@stofanet.dk> wrote
> [...]
> det ser jo herrens ud.
>
> Skærmkortet, eller rettere driverne, der er blevet installeret er til

Ja.. et standrad PCI-grafikkort (VGA) kører lige præcis i 640*480 16
farver.. Du skal installere driverne til dit grafik kort!!