Katteracer?
Fra : Jette

Dato : 24-02-02 02:41

Når jeg senere laver en søgefunktion til profilerne på vores hjemmeside,
skal man f.eks. kunne lave en søgning på race. Da "Race" i profilen er et
tekstfelt, risikerer vi at brugerne staver/formulerer racer forskelligt.
Det ville derfor være bedre hvis man kunne vælge race i en liste. Men hvor
mange katte-racer findes der? Ville en sådan liste blive for omfattende?

Trine har foreslået at racerne deles op i 3 kategorier: Langhår, semilanghår
og korthår. Under hver katogori angives så racerne.

Da jeg ikke har en brik forstand på racer, vil jeg høre om nogen kender til
eller har en liste, og evt. ved hvor mange racer vi sådan ca. taler om... er
det 50 eller 3000?

Mvh. Jette

Fra : Mette Frederksen

Dato : 24-02-02 07:42

Hejsa!

Det er nu heller ikke for at jeg har så meget forstand på racer! *S* Men jeg
vil da tro at du kan finde navnene på http://www.jyrak.dk eller
http://www.darak.dk

Skulle der være racer du kommer til at mange så kan du jo lave en race der
hedder: "ikke nævnt" eller noget i den stil! *S* Det er jo ikke alle racer
der er lige kendte!*S* Så vidt jeg ved! *S*

Mange Hilsner
Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Jakob Jensen

Dato : 24-02-02 08:43

Hej Jette

Du kan finde dem bag på en stamtavle eller på min side
http://www.debatkat.dk/race.php, de er skrevet af fra en stamtavle.

--
Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 24-02-02 15:06

> Du kan finde dem bag på en stamtavle eller på min side
> http://www.debatkat.dk/race.php, de er skrevet af fra en stamtavle.

Colourpoint er ikke en race, det er en farvevariant hos perseren, men ellers
kan du trygt regne med Jakobs liste på debatkat.dk

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Jette

Dato : 24-02-02 19:51

"Grit Wessel" skrev:
> Colourpoint er ikke en race, det er en farvevariant hos perseren, men
ellers
> kan du trygt regne med Jakobs liste på debatkat.dk
>
> MVH Grit

Hej Grit, tak for oplysningen

Mvh. Jette

Fra : Jakob Jensen

Dato : 24-02-02 21:21

Hej Grit

øøøh, jamen dog man lære noget nyt hver dag *GG* jeg får det lige rettet

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk