Så vil jeg da også komme med endnu et keyb~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-02-02 00:13

Da jeg har fået ombyttet mit Logitech Cordless desktop pro sæt.... Så fik
jeg det nye med USB support....

Problemet er bare, at det lader til at sendestyrken i keybordet er meget
svagt...

Det gamle kunne række ca. 20 meter,, ind igennem vægge ind i stuen....

Men det nye her,, har svært ved at klare det på een meter!!

Vi har også et andet sæt i huset her,, ca 15 meter herfra.. Det forstyrre
ski mit sæt...!

Det betyder, at når man skrive, forsvinder bogstaver eller at det er somon
tasten sidder fast!

Fra : Arcreme

Dato : 24-02-02 03:05

> Vi har også et andet sæt i huset her,, ca 15 meter herfra.. Det forstyrre
> ski mit sæt...!

Så skal du skifte kannalen. Hver gang man trykker på connect knappen under
keyboardet, søger den på en ny kannal.

/Arcreme

Fra : Esben

Dato : 24-02-02 07:07

> Men det nye her,, har svært ved at klare det på een meter!!

Har du modtageren til at stå tæt på skærm eller andet elektrisk?

--
Esben

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-02-02 12:19

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse

> Har du modtageren til at stå tæt på skærm eller andet elektrisk?

Jae, jeg har prøvet lidt forskelligt.. Skærmen er den ikke glad for
ivertfald..

Men før havde jeg den oven på computeren. Nu kan den slet ikke modtage, når
den står der!

Nu er den ca. 50 cm fra skærmen. Det fungere nu meget godt... Mus 70-80 cm
fra og tastatur 30 cm....

Men bare jeg går en meter væk, virker det ikke. Før kunne man squ sidde på
toilettet og skifte musik Nu kan jeg ikke engang ligge mig i sengen med
tastaturet i hånden,,, hmm!!

Fra : Carsten Keller

Dato : 26-02-02 17:36

> [...]
> jeg det nye med USB support....
>
> Problemet er bare, at det lader til at sendestyrken i keybordet er meget

Har du prøvet at skifte batterierne?
Keller