Katteudstilling i Herlev
Fra : Lene Vang

Dato : 23-02-02 23:21

Hejsa
Jeg vil bare lige høre om der kommer nogen fra Ng'en til katteudstilingen i
Herlev. Og hvis der gør, om så at vi skal ha pelsmusene frem igen.

--
Hilsen Lene Vang

(En af katte nyhedsgruppens groupies)

Fra : Helle Andersen

Dato : 23-02-02 23:27

"Lene Vang" <lenevang@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg vil bare lige høre om der kommer nogen fra Ng'en til katteudstilingen
> Herlev. Og hvis der gør, om så at vi skal ha pelsmusene frem igen.

Jeg kommer med Kesto og skal forsøge at huske
en mus denne gang - med mindre, at de alle ligger
i en af mine utallige flyttekasser. I så fald "tager jeg
Kesto på" som sædvanligt

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 23-02-02 23:30

Nej hvor herligt, jeg glæder mig til at møde ham igen.
og selvfølgelig osse dig:)

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-02-02 01:08

Jeg kommer med mine 2 somaliungkatte. Skal prøve at huske musen. Ellers har
jeg grønne taftgardiner og en grøn katteseng i form af en krokodille

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jette

Dato : 24-02-02 02:31

"Lene Vang" skrev:
> Hejsa
> Jeg vil bare lige høre om der kommer nogen fra Ng'en til katteudstilingen
> Herlev. Og hvis der gør, om så at vi skal ha pelsmusene frem igen.

Så hut jeg hvisker er det den 3. marts ... og da det er min fødselsdag må
jeg bestemme hvad vi skal lave *G* ... derfor bliver manden tvangsindlagt
til en tur på katteudstilling.

Jeg skal se om jeg kan snige mig til at iføre mig en pelsmus, men
spørgsmålet er om det bliver for meget af det go'e for manden i huset

Mvh. Jette

Fra : Morten Skjershede

Dato : 25-02-02 10:43

> [...]
> Jeg vil bare lige høre om der kommer nogen fra Ng'en til katteudstilingen
> Herlev. Og hvis der gør, om så at vi skal ha pelsmusene frem igen.

Vi kommer på Herlevudstillingen med vores nye Cornish Rex
...Grazilia..killing 3 ½ måned.

Morten & Ulrich

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 27-02-02 23:55

Er det i Herlevhallen igen i år ?

Hvis det er, bør jeg vel kunne finde derud igen. Ved dog ikke, om der er
nogen pelsmus, der er overlevet. *S*
Og dog, det er tænkeligt, at der ligger en under reolen, som de ikke har
kunnet få gaflet ud igen *S*

M.v.h.
Lise (og Quincy, der altid har en knap så fintfølende måde at udtrykke sin
utilfredshed over, at mor ikke har taget sig sammen til at gå i seng endnu

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-02-02 09:50

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> skrev...
> Er det i Herlevhallen igen i år ?

Jep - Herlev-Hallen, Tvedvangen 198, 2730 Herlev

> Hvis det er, bør jeg vel kunne finde derud igen. Ved dog ikke, om der er
> nogen pelsmus, der er overlevet. *S*

He he - kender det godt, til sidste udstilling, hvor vi også aftalte at
påføre os mus, måtte jeg lede i næsten en time, hvorefter det lykkedes mig
at finde 2 (!!) mus under en kommode... Jeg VED at vi har ca. 1 million,
bl.a. 4 stk. i hver sin farve (rød, blå, grøn og gul), fordi så var det da
"lettere" at finde dem *yeah right*
Nå, men hvis du ikke lige kan finde nogen, så kan man jo heldigvis købe mus
på udstillingen, så du kan bare medbringe en sikkerhedsnål, og så købe et
par mus eller 8 til rovdyrene, hvoraf du liiiige låner en

> Og dog, det er tænkeligt, at der ligger en under reolen, som de ikke har
> kunnet få gaflet ud igen *S*

Ja, jeg troede også, at jeg ville finde enorme mængder mus under diverse
kommoder og reoler - men nej... Så teorien om "Universets sorte huller"
passer ihvertfald fint her!
Nå, satser dog på, at jeg kan finde den, som jeg havde gravet frem til
sidste træf i DHMk - mener at have lagt den i en skuffe, hvor kattene
ihvertfald ikke kan have stjålet den.

Vi ses i Herlev!
Camilla - som kommer med sin Aby, Loppen, og får genset sin hankat, som jo
er flyttet hjemmefra *snøft*