Help!!!!!!Jeg can ikke send filer med msn
Fra : Thanasis Zikas

Dato : 23-02-02 23:32

Jeg har adsl i cybercity.Jeg can ikke send filer videre med msn
messeger.Jeg har prøve alt.....Er der noget der can help mig.....

Fra : John Hinge

Dato : 24-02-02 14:23

On 23 feb 2002 Thanasis Zikas was heard to say:

> Jeg har adsl i cybercity.Jeg can ikke send filer videre med msn
> messeger.Jeg har prøve alt.....Er der noget der can help mig.....

Prøv at høre i nyhedsgruppen cybercity.xdsl
der sidder nogle dygtige mennesker og kommer med forslag til
hjælp til alle mulige problemer, måske også dit.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Chano Andersen

Dato : 06-03-02 20:58

On 24 Feb 2002 13:22:36 GMT, John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> enlightend everyone in dk.edb.internet.udbydere.xdsl with:
>Prøv at høre i nyhedsgruppen cybercity.xdsl
>der sidder nogle dygtige mennesker og kommer med forslag til
>hjælp til alle mulige problemer, måske også dit.

Der er ikke nogen rigtig løsning... Den hedder enten USB modem, eller global
IP. MSN er ikke skrevet til at fungere via NAT.. Desværre....

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564