Spørgsmål
Fra : Mette Frederksen

Dato : 23-02-02 23:03

Hejsa!

Ja her kommer så lige endnu et spørgsmål fra mig! *S*

Hvilke vacinationer skal katten have for at være med på en udstilling?

Mette

http://www.valo.dk/udstilling.htm

--
\!/
(@ @)

Fra : Helle Andersen

Dato : 24-02-02 00:29

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Ja her kommer så lige endnu et spørgsmål fra mig! *S*
>
> Hvilke vacinationer skal katten have for at være med på en udstilling?

Bare den almindelige basisvaccination med
kattesyge og katteinfluenza. Den må ikke være
ældre end 1 år og ikke nyere en 14 dage gammel.

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Mette Frederksen

Dato : 24-02-02 07:38

Takker og bukker!!!

Info kommer fluks ind på min hjemmeside! *S*
http://www.valo.dk/udstilling.htm

Det er dejligt at folk er så hjælpsomme... *S*
Mette

--
\!/
(@ @)