Submitte en form på hovedsiden fra et pop~
Fra : Dennis Hansen

Dato : 23-02-02 23:06

Hej,

Jeg ved ikke om det jeg prøver at lave er muligt, men du ville være
lækkert hvis der var.

Jeg har et textarea hvor man kan skrive noget i, man kan så trykke på en
knap stavekontrol, denne kalder et popup vindue,
i dette vindue kan man så se og rette de ord der er stavet forkert.

I popup vinduet er der en Ok og en Cancel knap, trykker man OK skal den
ændre det tekst der blev skrevet i
textarea'en, det kan jeg godt finde ud af, men så skal den også submitte
den form der er på hovedsiden bagefter.

Håber jeg har fået det forklaret nogenlunde forståetligt.

http://dee.dyndns.dk/spellcheck/stavekontrol.html

Siden kører der, den kan ikke meget andet end at kalde popup'en og vise
de ord der er stavet forkert nu.

Tak,

Mvh
Dennis

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-02-02 23:23

Prøv:
window.opener.forms.formnavn.submit().

Fra : Dennis Hansen

Dato : 24-02-02 00:22

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message
> Prøv:
> window.opener.forms.formnavn.submit().

Tak skal du ha' Jens, det fik mig på rette vej, det var nok bare at
kalde med
opener.mainform.submit();

Mvh
Dennis