5781 Router opsætning
Fra : Kim

Dato : 23-02-02 22:29

Hey..
Jeg prøver forgæves at logge ind med hyperterminal
i Windows XP Pro på en TDC 5781 Router, der sker
bare absolut ingenting. Er der ikke en venlig sjæl der
har et godt råd. (Ud over at lade være).
Mvh. Kim

Fra : Claus O

Dato : 23-02-02 22:57

"Kim" <kimn@it.dk> wrote

> Jeg prøver forgæves at logge ind med hyperterminal
> i Windows XP Pro på en TDC 5781 Router, der sker
> bare absolut ingenting.

Det skal der da vist heller ikke )
TDC tager normalt 995 kr. for bare den mindste ændring.
Her er lidt om 5711 (hvis du tør)
http://www.marlow.dk/?target=dsl
Claus

Fra : Martin Singh

Dato : 26-02-02 17:54

Jeg kan kun sige at det er lidt besværligt etc.
men prøv at sætte stikket i "Console" og derefter connecte med
Hyperterminal.
Men jeg fik det til at spille med 5711 serien. Jeg er bare i tvivl om jeg
gjorde det via Console-stikket eller et af de andre ethernet stik... JEg kan
bare huske det var tricky
Nå ja - du skal connecte direkte fra comporten til routeren. Ikke noget med
Switch/Hub imellem pc og router og der må absolut ikke være andre enheder
tilsluttet routeren !!
Jeg fulgte anvisningerne på http://www.marlow.dk/?target=dsl
for ca. 8 mdr. siden og har siden da kunnet telnette direkte til routeren og
ændre konf. osv.
Går det helt galt , ja så kan du resette routeren til default og den vil
være som ved levering..