installation af live 5.1 problemer!
Fra : thomas

Dato : 23-02-02 21:12

Hej.
Jeg har lige samlet mig en comp og skal til at installere creative sound
Blaster live 5.1 men installationsprogrammet udføre heletiden en ulovlig
handling og jeg har derfor problemer med at få noget lyd ud!!! nogen der
kender til problemet???

/Thomas

Fra : Madsen

Dato : 23-02-02 23:05

thomas skrev:

> [...]
> udføre heletiden en ulovlig handling og jeg har derfor
> problemer med at få noget lyd ud!!! nogen der kender til

Nu har nok lidt større chance for at få hjælp hvis du fortæller
hvilket styresystem du sidder med og hvilken driver du forsøger
at installere. Jeg har også en eller anden fornemmelse af at det
ikke er et hardwareproblem, men det er selvfølgelig muligt.
Det lyder bare nærmere som et Windows/driver-specifikt problem.

Madsen.

Fra : thomas

Dato : 23-02-02 23:56

Måske! jeg kører win 98 SE på en 1200 mhz duron. Under installationen kan
jeg vælge om jeg vil installere alle medfølgende programmer( vælger jeg
dette kommer den med "Har udført en ulovlig handling") eller jeg kan vælge
kun at installere driverne men så virker lyden ikk...
Har prøvet at afinstallere og geninstallere en masse gange men uden
resultat. Hvad kan der være galt?

Fra : sls

Dato : 24-02-02 17:46

"> Har prøvet at afinstallere og geninstallere en masse gange men uden
> resultat. Hvad kan der være galt?

Har du prøvet at flyttet lyd kortet over i et andet PCI slot?

Mvh sls