Undskyld... totalt OT.
Fra : Ann K

Dato : 23-02-02 20:06

Prøver lige en test her i NG... har ikke kunnet sende et par dage
Har naturligvis forsøgt i dk.test... og dér virker det!
Så undskyld til alle som vil føle sig generet
Mvh Ann

Fra : ulla

Dato : 23-02-02 20:19

Håber, det fungerer nu.
Selvfølgelig skal du da prøve ... Ellers finder du jo ikke ud af,
om det virker!! )

btw, hvad betyder "OT" ????

Hilsen
Sannie

Fra : Ann K

Dato : 23-02-02 20:19

Jeps... det fungerer endelig
Forsøgte som sagt i test-ng og havde da ingen probs, men har så
alligevel ikke kunnet sende her eller i katte-ng.... men nu går det
Det ville jo være så ærgerligt, hvis nogen herinde, gik glip af mine
sædvanligvis yderst intelligente udgydelser ))

OT betyder Off Topic... og dét må man jo nok indrømme at denne test er!

Mvh Ann

Fra : MM

Dato : 24-02-02 08:23

> Det ville jo være så ærgerligt, hvis nogen herinde, gik glip af mine
> sædvanligvis yderst intelligente udgydelser ))

ja jeg ville ihvertfald nødigt misse dem

--

Venlig hilsen MM
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,