Billig, lydløs køler, hvilken?
Fra : Dennis

Dato : 23-02-02 17:52

Jeg er efterhånden ved at være noget træt af min køler da jeg synes den larmer meget.

Nogen der har gode erfaringer med en køler som samtidig er billig?

MVH

Dennis

Fra : Devast8or

Dato : 23-02-02 19:52

Hvilken CPU er det til? AMD / Intel, og hvilken hastighed? Skal den
overclockes?

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk

Fra : Butch

Dato : 23-02-02 23:04

"Devast8or" <no@no.no> wrote in message
> Hvilken CPU er det til? AMD / Intel, og hvilken hastighed? Skal den
> overclockes?
>
> Devast8or

Jeg vil lige tilføje et spørgsmål. Hvad syntes du billig er?
For mig er en køler under 400.- billig, men det er ikke sikkert at du har
samme opfattelse.

/Thomas aka Butch

Fra : Dennis

Dato : 24-02-02 12:51

Min fejl. Beklager. Maskinen er en AmD K6 500 og den skal ikke overclockes, men jeg havde tænkt at den evt skulle følge med over hvis jeg skiftede bundkort/cpu engang i fremtiden men dette er ikke noget krav.

Ja jeg mener under 400 kr er billigt og ville passe mig fint.

Fra : Leony

Dato : 24-02-02 14:23

"Dennis" <JoshvaREMOVE@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>bundkort/cpu engang i fremtiden men dette er ikke noget krav.
>Ja jeg mener under 400 kr er billigt og ville passe mig fint.

Hvis du bruger 395,- så bruger du cirka dobbelt så meget på en køler som en
brugt processor af samme type ville koste.
Du kunne evt undersøge om du ikke kunne sætte en kraftig kølerprofil på den,
på den måde ville du også slippe for støjen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Devast8or

Dato : 24-02-02 15:52

Hvis det er til en 500 MHZ burde det kunne gøres temmelig lydløst. Jeg har
den her http://www.studiedata.dk/product.asp?product=96&page=1 på en
ThunderBird 900, og den er stort set lydløs. Den er rimelig stor i forhold
til en 500 MHZ, men så kan du jo bruge den hvis du opgraderer på et
tidspunkt. Vær dog opmærksom på at den kun går op til 1000 MHZ, og det
anbefales _ikke_ at overclocke med den. Om den passer til din CPU ved jeg
dog ikke. Men held og lykke med at finde noget der passer dig.

Devast8or