worldonline mobil
Fra : Booggyman

Dato : 25-01-01 22:47

ikke fordi jeg vil reklamere for dem, men bare info til jer, det ser da ud
til at være rimelige priser

jeg har lige modtaget denne mail:

Nu kan du få mobiltelefoni hos World Online. Kvaliteten er
i top til lave priser - nøjagtig, som du kender det fra din
opkobling til Internettet. Vi vil dog ikke nøjes med at
tilbyde dig billig mobiltelefoni, så vi har udviklet en række
WAP-, SMS- og Internetværktøjer, som sætter ny standard for,
hvad du kan få ud af din mobiltelefon.

DET ER BILLIGT, OG DU FÅR NOGET AT STARTE MED
Du betaler ikke abonnement for mobiltelefoni, men kun for de
minutter, du taler. Minutprisen er kr. 1,50 pr. minut døgnet
rundt. SMS koster kun 25 øre pr. stk., hvilket er landets
laveste pris. Mobilt Internet koster kr. 1 pr. minut. Med
Startpakken til kr. 99,- sætter vi kr. 200,- ind på din
taletidskonto, så du kan komme godt i gang. Du vælger selv dit
telefonnummer (så længe lager haves).

INTERNET OG MOBILTELEFONI SMELTER SAMMEN
Vi har udviklet en række services, der gør det muligt at udnytte
mange af fordelene ved Internettet på en mobiltelefon. Det er også
på Internettet, du køber din mobiltelefoni.

Du tilmelder dig World Online mobiltelefoni på Internettet på
adressen http://www.mobile.worldonline.dk/ Det er nemt, billigt og
effektivt.

Når du har brugt din taletid, er det også på Internettet, du tanker
minutter. Du logger ind og påfylder kr. 50,-, 100,-, 200,- eller
500,-, og du kan betale med Dankort eller pr. faktura.

På vores nye portal http://www.worldonlinemobile.dk/ kan du finde en
masse nye værktøjer, der gør din mobiltelefon til andet end et
apparat, du taler i, f.eks.:

World M-Eyes er en agent, der surfer rundt på Internettet efter dine
instruktioner og automatisk konverterer indholdet af Internetsiderne
til SMS eller WAP, som du kan læse på din mobiltelefon.

World Mobile Mail lader dig læse dine e-mails, uanset hvor du er - via
WAP. Og som noget helt enestående kan du også læse de vedhæftede filer,
der følger med dine mails.

Der er naturligvis også søgeværktøjer, ringetoner, indeks over de bedste
WAP-sider og meget mere. Se selv på http://www.worldonlinemobile.dk/

Hvis du vil vide mere om World Online mobiltelefoni, kan du downloade
vores brochure her: http://mobile.worldonline.dk/download/info.pdf

Med venlig hilsen
World Online Denmark A/S

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-01-01 22:49

Booggyman skrev:

>ikke fordi jeg vil reklamere for dem, men bare info til jer, det ser da ud
>til at være rimelige priser

Kig dig omkring :)

For mig er Telmore nu stadig billigst, men hvis man bruger SMS eller
internet kan WOL nu nok hurtigt betale sig.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : N/A

Dato : 26-01-01 12:50

Fra : N/A

Dato : 26-01-01 12:50

Fra : Anders R

Dato : 26-01-01 12:50

"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> wrote in message

> Men man kan stadig kun betale med Dankort... lidt irriterende hvis man
ikke
> har et

Ja, men det er vel de fleste som i dag har sådan et?

Anders

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 26-01-01 16:23

On Fri, 26 Jan 2001 12:49:35 +0100, "Anders R" <AR@postman.dk> wrote:

>"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> wrote in message

>ikke
>>

>Ja, men det er vel de fleste som i dag har sådan et?

Man kan også benytte E-Giro, så får man en a-mail med
betalingsoplysninger som man så selv skal overføre til sin
Interbank og betale på den måde.

/Svend

Fra : N/A

Dato : 27-01-01 01:00