IBM Model P75 486 8573-161 80486-33 8M/16~
Fra : TRW

Dato : 23-02-02 17:06

Jeg har fået sådan gammel svend.

Hvis der nu er nogle der ved noget om den eller har dele eller en del som passer ind i den vil jeg gerne hører fra dem.

Er der andre der evt. har en til at stå, som måske vil forærer den væk (eller resterne).

Hvis man ikke kender modellen kan man se en p70 her (det er lillebroren til P75)
http://incolor.inebraska.com/jshorney/p70.htm

Den kan ikke så meget og den er tung som bare fan..... men det er lidt som at kører i en Ford t.

MVH
TW

Fra : Erik G Christensen

Dato : 23-02-02 20:01

TRW wrote:

> Er der andre der evt. har en til at stå, som måske vil forærer den væk (eller resterne).

Næ, jeg arbejder pt på at få den til at virke som router, linux
med tre netkort, men har du ram, kunne det være interessant.

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : TRW

Dato : 23-02-02 23:08

> Næ, jeg arbejder pt på at få den til at virke som router, linux
> med tre netkort, men har du ram, kunne det være interessant.

Næ ram har jeg ikke.
Jeg har 12 mb i min så jeg leder i første gang efter 4 mere, så skal den kører win 95 tror jeg.

Hvordan har den det med at kører Linux?
Let nok at installerer eller skal der arbejdes en del ?

MVH
TW

Fra : Frants Johansen

Dato : 23-02-02 22:17

hej - jeg har en - der er fuldstændig intakt og den virker -den er med
netkort i - hvad vil du give for den.
den er i Hvidovre
Frants

Fra : TRW

Dato : 23-02-02 23:12

> hej - jeg har en - der er fuldstændig intakt og den virker -den er med
> netkort i - hvad vil du give for den.

Jeg ville godt give en del............ men desværre kan jeg ikke, min kone siger at mit pc budget er brugt for i år.
Plus det at jeg kun har maskinen for sjov.
Men ellers tak for budet.

Ps hvis jeg kunne overtrække mit budget hvad regner du så med at du vil have for den ?

MVH
TW

Fra : Frants Johansen

Dato : 24-02-02 09:04

prøv at gi mig et bud - jeg forventer ikke det helt vilde
det kan sikkert ikke sprænge dit budget

Fra : Villy Jensen

Dato : 24-02-02 08:37

> [...]
> http://incolor.inebraska.com/jshorney/p70.htm
>
> Den kan ikke så meget og den er tung som bare fan..... men det er lidt

Læs om symaskinen på:
http://www.tavi.co.uk/ps2pages/p70.html
http://members.tripod.com/~ps2page/

(Har en P70 med _netkort_ og 8MB+160MB til salg)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy