lidt hjælp behøves.
Fra : ibso

Dato : 23-02-02 16:24

Jeg har købt ny computer og vil derfor kopiere mine gamle adresser fra
internettet, som jeg har gemt under "føj til foretrukne", men hvor ligger de
på min gamle computer. Det gælder også mine modtagne emails, hvor ligger de
mon gemt. Håber at nogen kan hjælpe mig.

Mvh
ibib@post8.tele.dk

Fra : Madsen

Dato : 23-02-02 17:03

ibso skrev:

> Jeg har købt ny computer og vil derfor kopiere mine gamle
> adresser fra internettet, som jeg har gemt under "føj til
> foretrukne", men hvor ligger de på min gamle computer.

Hvilket styresystem drejer det sig om?

> Det gælder også mine modtagne emails, hvor ligger de mon gemt.

Kommer an på hvilket program du bruger til e-mails.

Madsen.

Fra : ibso

Dato : 23-02-02 17:22

Jeg bruger win98 og outlook express+ internet explorer 6,0

Fra : Madsen

Dato : 23-02-02 17:44

ibso skrev:

> Jeg bruger win98 og outlook express+ internet explorer 6,0

Så skal du ind i Windows-mappen hvor der er en mappe der hedder
Foretrukne. Den kan du sikkert sagtens have på en diskette.

Hvor OE gemmer dine e-mails kan du se ved at åbne OE og så gå op i
Funktioner > Indstillinger > Vedligeholdelse > Lagringsmappe.
Den mappe kan du så gemme på cd, eller noget i den stil.

Du kunne evt. også hente følgende program som kan gemme det hele
for dig, både hvad angår foretrukne, e-mails, adressekartotek osv.
<http://www.ajsystems.com/oexhome.html>

Hvis det er WinXP du har på den nye pc, så kan du også få overført
dine indstillinger fra den gamle pc med et værktøj som findes på
WinXP-cd'en. <http://makeashorterlink.com/?R29642F5>

Madsen.