Mit tastetur fryser.
Fra : Thomas Nedergaard

Dato : 23-02-02 15:20

Hej med jer!
Mit tastetur forsvinde/bliver ubruligt/fryse, mest når jeg spiller CS
men også nogle gange når jeg er på nette. Er det en hardware fejl
eller hva, jeg kan ikke finde fejlen og overvejer at købe nyt
tastetur. men inden ville jeg lige høre om ikke der var nogle af jeg
kloge menesker der havde noget erfaring med lignende
Venligst Thomas N

Fra : NPS

Dato : 23-02-02 16:17

er det et trådløst tastatur du har, for hvis det er, så ligger fejlen der.

MVH

NPS

Fra : Nis Deleuran

Dato : 23-02-02 17:02

> er det et trådløst tastatur du har, for hvis det er, så ligger fejlen der.

Hvad, at det er trådløst?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-02 18:53

NPS skrev:

>er det et trådløst tastatur du har, for hvis det er, så ligger fejlen der.

Det er ikke trådløst, nej (kender Thomas).

Så vidt jeg husker, så er det Amitech-noget.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 25-02-02 00:16

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev

> Så vidt jeg husker, så er det Amitech-noget.

Så er det med garanti et Silitek SK-2501 i Amitech forklædning
(http://www.silitek.com/sk-2501.htm). En bestemt sending af disse (uden
euro-tegn) havde netop det problem, at det kunne finde på at låse sig når
man er på nettet. Problemet skyldes en hardwarebug, og lader sig desværre
ikke umiddelbart løse.

mvh
Peter

Fra : Mogens

Dato : 25-02-02 01:00

On Mon, 25 Feb 2002 00:15:54 +0100, "Chuke Mimergolf"
<spam@nej.for.pokker> wrote:

> [...]
>man er på nettet. Problemet skyldes en hardwarebug, og lader sig desværre

Mit keyboard er netop et SK-2501 og det har den
omtalte bug. Hvis man hiver stikket ud et kort øjeblik
når tastaturet fryser, så er problemet løst.
Ihvertfald indtil næste gang det fryser.

Mvh Mogens

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 28-02-02 21:51

<spam@nej.for.pokker> wrote:

> [...]
>man er på nettet. Problemet skyldes en hardwarebug, og lader sig desværre

Ved du noget nærmere om hvad den hardwarebug går ud på? Og om det er
noget der kan løses af en ferm loddekolbesvinger?
Jeg har nemlig også det problem, og ja det er også en SK-2501

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Mogens

Dato : 23-02-02 19:57

On Sat, 23 Feb 2002 15:19:54 +0100, Thomas Nedergaard
> [...]

>tastetur. men inden ville jeg lige høre om ikke der var nogle af jeg
>kloge menesker der havde noget erfaring med lignende

Hej

En ting du kan prøve. Næste gang tastaturet fryser, så ræk om
bag maskinen og hiv keyboard stikket ud et kort øjeblik og sæt
det så i igen.

Et nyt tastatur vil sikkert fikse problemet, men indtil da kan
du jo lige prøve om ikke mit forslag virker.

Mvh Mogens

Fra : Thomas Nedergaard

Dato : 23-02-02 20:00

Hej med jer
Hep mit tastetur er ikke trådløst (tak Lasse), det er et amitech
sk-2501. og jeg køre xp pro på en 1200mhz amd.
Thomas

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 25-02-02 00:58

"Thomas Nedergaard" <thomasnedergaard@hotmail.com> skrev

> Hep mit tastetur er ikke trådløst (tak Lasse), det er et amitech
> sk-2501. og jeg køre xp pro på en 1200mhz amd.
> Thomas

Hov - jeg så ikke din post i første omgang. Som du kan se i mit svar til
Lasse, gættede jeg at det var et Silitek 2501 [INDSÆT APPLAUS HER]

Desværre...

mvh
Peter

Fra : Thomas Nedergaard

Dato : 25-02-02 12:52

>Peter skrev:
>Hov - jeg så ikke din post i første omgang. Som du kan se i mit svar til
>Lasse, gættede jeg at det var et Silitek 2501 [INDSÆT APPLAUS HER]

Tak skal I ha for svarene og godt gættet Peter.
Venligst
Thomas N