Flere Korat billeder (link)
Fra : korat was Camilla ba~

Dato : 23-02-02 14:27

http://cards.webshots.com/cp-17846358-cVGX-album/31835983uVrjfWKJyM

Det er mit håb at jeg med disse indlæg med Korat billeder kan give jer
et indtryk af hvordan en Korat skal se ud(iaf efter min mening).
mvh Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-02-02 14:45

"korat was Camilla baird" <primpraus@mail.dk> writes:

> [...]
>
> Det er mit håb at jeg med disse indlæg med Korat billeder kan give jer
> et indtryk af hvordan en Korat skal se ud(iaf efter min mening).

Kan se at de også har en mani med sokker *gg*
Pæn misser det billede på kommoden er skønt..;D
Nu er jeg jo mest til bamsemisser, men sød det ser han nu ud ;-D
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-02-02 16:06

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@cybercity.dk> wrote in message

> Kan se at de også har en mani med sokker *gg*
> Pæn misser det billede på kommoden er skønt..;D
> Nu er jeg jo mest til bamsemisser, men sød det ser han nu ud ;-D

Jup, det var også det jeg syens var det bedste... Meen det er nu en Ølkasse

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-02-02 17:07

> Jup, det var også det jeg syens var det bedste... Meen det er nu en Ølkasse

Godt set!
Det er en af de gamle røde ølkasser af træ fra Carlsberg. NP havde en
del af dem fra sin grønne ungdom - nogle af dem har vi sat op på væggene
i hankattehuset så de har lidt forskudte niveauer at lege på.
mvh Camilla