Download ved ét klik
Fra : Kristian

Dato : 23-02-02 08:40

Hejsa!

Jeg har et lille problem, som går ud at på at jeg har nogle (100 Mb)
AFS-filer på nogle gratis-Angelfire-servere, og dem vil jeg gerne have at
man skal kunne downloade ved et tryk.

Trykker man bare på det, kommer man ind på en grim Angelfire-side, som
fortæller at man ikke må linke direkte til filer. Det virker dog
fortrinligt, hvis man bare vælger "save link as..." til linket.

Nogen som kan lave noget smart kode-værk, som kan få download-boxen op med
det samme? Altså få venstremuse-klik = save link as.

På forhånd tak!

Kristian

P.S. Videoerne er private optagelser fra et motorløb - og siden kører på
frivilligt, ikke-kommercielt basis. Derfor vil jeg ikke betale for at hoste
100 Mb video.

Fra : Holmes

Dato : 23-02-02 16:54

prøv denne test ... nogle gange kan det snyde dem

<script>
function setDload(theFile)
{
window.location = "file_path/" + theFile;
}
</script>

....nogle gange ikke...