compaq 5286
Fra : HBS

Dato : 23-02-02 03:18

hej..
Er der nogen der har prøvet at opgradere en compaq 5286??

Jeg skal have den gamle skodharddisk ud og en ny seagate på 40gb ind...
Og da jeg "kun" er vant til at arbejde med almindelige pcer
er det det samme med denne mode ?l, hvilket vil sige ud med den gamle ind
med den nye, og så ind i bios og så kører det ???
Eller skal man lave mere i en compaq???

mvh

hbs

Fra : Betin@

Dato : 24-02-02 16:46

hbs89@hotmail.com skrev...
> hej..
> Er der nogen der har prøvet at opgradere en compaq 5286??

Jeg gjorde det at jeg lod den gamle HD sidde som master og satte en ny
i som slave, det gav ingen problemer.

Betin@