HJÆLP MIG!!!!!!!!!!!!!
Fra : KNT

Dato : 25-01-01 21:42

Hej er der en af jer der har en bog om C programmereing i enten PDF eller
HTML?!?!
Jeg skal bruge den i skolen, for den C++ bog vi har forudsætter at man kan
C og det er der en del der ikke kan!!!

På forhånd tak!!!!

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-01-01 23:10

"KNT" <knt@danishzone.dk> writes:

> Hej er der en af jer der har en bog om C programmereing i enten PDF eller
> HTML?!?!

Der er lidt at vælge imellem her:
http://www.eskimo.com/~scs/C-faq/q18.9.html

Fra : David Fischer

Dato : 25-01-01 23:53

"KNT" <knt@danishzone.dk> wrote in message
> [...]
> HTML?!?!
> Jeg skal bruge den i skolen, for den C++ bog vi har forudsætter at man
Der findes masser af guider, bøger mv. på nettet, men hvis du vil ofte 69,-
kr. så kan jeg anbefale Kris Jamsas C++ hæfte fra IDG
http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-2
65-0

Med venlig hilsen
David
---
David Fischer Phone (+45) 38 28 14 88
Smørumvej 295 ST TV Cellular: (+45) 26 83 73 94
2700 Brønshøj Fax & Voicemail: (+45) 35110000 - 01211
Denmark URL: http://www.diku.dk/students/dinoto
E-mail: david@software.dk

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 09-02-01 14:00

Hej hej

Du kan prøve med bogen C++ af Kris Jamsa, de ligger som .pdf på forlaget
IDG's hjemmeside!!!!!!!