højreklikfunktionen
Fra : uffe

Dato : 25-01-01 21:46

Hej acad-kyndig !
Autocad 14: Hvordan får jeg ændret min højreklik på musen til at vise serien
af diverse hyppigt anvendte funktioner, eksempelvis 'properties' - når jeg
HAR markeret linien? Lige nu viser den bare sidst anvendte kommando !
Hilsen Susanne

Fra : Jens Valentin

Dato : 26-01-01 08:42

Følgende kræver at Bonus-tools er installeret.

vælg Bonus -> Tools -> Popup Menu

Nu kan du ved at holde alt og højreklikke få en liste frem med dine menuer.
Vælg en af dem.
Herefter er det ctrl + højreklik

shift + højreklik kender du?

mvh