SD eller DDR ram ?
Fra : rh

Dato : 21-02-02 21:50

Jeg har lige købt 256 ddr ram - det står der ihverfald på det lille klister
mærke på siden ?
Under opstart kan jeg se at der står "ddr at dimms = 0"
Jeg er i tvivl om jeg virkelig har fået sd ram istedet for ddr ram.
hvordan kan jeg tjekke det ?

--
Email+SMS : www.hollensted.dk
Nostalgi for gamleradio nørder : www.ras916.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-02-02 21:52

On Thu, 21 Feb 2002 21:50:14 +0100, "rh" <news@hollensted.dk> wrote:

> [...]
>Under opstart kan jeg se at der står "ddr at dimms = 0"
>Jeg er i tvivl om jeg virkelig har fået sd ram istedet for ddr ram.

Hvis de kan være i en DDR-sokkel, så er det vel DDR RAM.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Henrik L.

Dato : 22-02-02 22:15

"rh" <news@hollensted.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Under opstart kan jeg se at der står "ddr at dimms = 0"
> Jeg er i tvivl om jeg virkelig har fået sd ram istedet for ddr ram.

"ddr at dimms = 0" betyder at der sidder en DDR-ram kreds i ramsokkel nr. 0!

Du HAR altså DDR-ram.