Illustrator>Flash:-filstr.
Fra : Ull@lala

Dato : 21-02-02 09:51

hola grupo

Har noget SH grafik der består af mange små paths, og selvom jeg merger osv.
bliver filstr. temmelig stor når jeg importerer swf lavet i Illustrator til
Flash - - - - Er der et 'fif' jeg ikke kender til?

Spurgt på en anden måde: Hvordan formindsker jeg vægten på den vectorfil så
meget som muligt? (det' måske et Illustrator spørgsmål...I så fald...Se
venligst bort fra spørgsmål)

Ulla

Fra : Brian Andersen

Dato : 23-02-02 18:04

> Spurgt på en anden måde: Hvordan formindsker jeg vægten på den vectorfil

> meget som muligt? (det' måske et Illustrator spørgsmål...I så fald...Se
> venligst bort fra spørgsmål)

Jeg plejer at gemme illustrator filer i almindeligt illustrator format
version 4 (Hvis du gemmer i nyere versioner kan det give problemer).
Bagefter kan du importere illustrator-filen i Flash og derefter bruge
Modify>Optimize til at gøre tegningen knapt så tung.

/Brian Andersen
www.bluesbrother.dk

Fra : Ull@lala

Dato : 24-02-02 12:56