er sprit godt
Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 22-02-02 20:03

Hej ng
jeg skal til at skifte køler på min cpu, og skal have det gamle
pasta af, må jeg godt bruge sprit til at få det væk med
eller er det skadeligt

hilsen jm

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 23-02-02 11:38

JOHN NIELSEN wrote:

> [...]
> jeg skal til at skifte køler på min cpu, og skal have det gamle
> pasta af, må jeg godt bruge sprit til at få det væk med

Sprit er godt!

Drikkelige former er specielt gode

Jeg brugte sprit til at rense mine K6-2'ere, og bruger det også
på min Duron 700. Ingen af CPU'erne har taget skade endnu.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Peter Rinder

Dato : 23-02-02 10:06

> jeg skal til at skifte køler på min cpu, og skal have det gamle
> pasta af, må jeg godt bruge sprit til at få det væk med
> eller er det skadeligt

Brug acetone eller neglelakfjerner, det virker perfekt og skader ikke.

/Peter