Nokia Cardphone 2.0 hjælp
Fra : Jari Bøg Larsen

Dato : 22-02-02 19:21

Jeg har installeret et Nokia Cardphone 2.0 under W2K Professional og
installeret den seneste driver fra Nokia (ncp276.zip). Prøver jeg at bruge
HSCSD ved opkobling smides forbindelsen i løbet af få minutter. Er der nogen
der kender den rigtige init-string til opkobling? Jeg har prøvet at sætte
hastigheden til 28.8 kb/s (2 tx/2 rx) og opkoblingen ser ud til at gå godt.
Men i løbet af 1-2 minutter smides forbindelsen. Jeg har et mobilabonnement
+ data hos TD Erhverv. Ved alm. 9600 bps opkobling virker det fint.

PS. Jeg kan ikke bruge v.110 på grund af modempuljen jeg ringer op til.

På forhånd tak

Jari Bøg Larsen

Fra : Jan

Dato : 22-02-02 19:32

"Jari Bøg Larsen jariprivat@hotmail.com>" <<nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> + data hos TD Erhverv. Ved alm. 9600 bps opkobling virker det fint.
>
> PS. Jeg kan ikke bruge v.110 på grund af modempuljen jeg ringer op til.

Hmm, prøv at kigge på www.opasia.dk. På et tidspunkt har jeg sat såda et par
stykker op og jeg fandt en fornuftig INI-streng derinde (samt en vejledning
til hvordan man gør).

Godt står der ikke en INIT-streng decideret til en CARD-Phone, men til nogle
andre NOKIA produkter. Sjovt nok bruger de allesammen samme INIT-streng og
det er den jeg har brugt.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me