windows media streaming under linux
Fra : Dennis Thomsen

Dato : 25-01-01 21:15

Da stortset alle danske radiostationer streamer i ovenstående "skod" format
irriterer det mig grænseløst, at jeg ikke kan streame det i linux.
Findes der nogle playere der kan? Hvis nej, er det så muligt at fuske noget
sammen med Wine?

/Dennis.

--
Gratis oprettelse af webhotel med dk-domæne? http://www.esoft.dk/

Fra : Martin A

Dato : 25-01-01 23:29

Dennis Thomsen wrote:

> [...]
> irriterer det mig grænseløst, at jeg ikke kan streame det i linux.
> Findes der nogle playere der kan? Hvis nej, er det så muligt at fuske noget

Du kan jo prøve. Hent en wine fra www.codeweavers.com.
Men jeg tvivler på det virker, jeg kunne ikke engang få
bulletproof til at fungere.

Martin