Blækpatroner
Fra : Mørch

Dato : 22-02-02 12:22

Hej ng.
Hvor kan man købe billige blækpatroner til sin HP printer? Jeg har ladet
mig fortælle at man skal undgå de ukendte mærker, men ved ikke om det kun er
en teori...

Mvh
_Moerch

Fra : Martin Kierkegaard

Dato : 22-02-02 12:49

www.rainbow-ink.dk

Fra : Leony

Dato : 23-02-02 12:40

> [...]
> mig fortælle at man skal undgå de ukendte mærker, men ved ikke om det kun

Jeg har læst både for og imod uoriginale patroner. Personligt kunne jeg ikke
finde på at købe uoriginale patroner. Dem der siger at de er skadelige for
din printer, er sjovt nok de samme folk som producerer printerne og de dyre
original patroner.
Læste en test hvor man testede original patronen mod en uoriginal. Der blev
kigget på farve, skarphed osv, konklusionen var at der kun var en lille
forskel, den originale ville dog vinde.
Har selv lige købt, godt en toner, hos dem her:
http://www.techmaster.dk/

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/