Nyt Problem!: Win XP + Internt modem!
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 22-02-02 10:08

Hejsa
Jeg prøvede følgende

>Hvis du stadig har håndbogen der fulgte med din maskine, kan du se
>producenten
>at modemet (mener det er i Tyskland). De har på deres hjemmeside en
>opdateret
>driver der fungerer til XP pro og du skulle være kørende igen.

>Havde selv problemet da jeg "konverterende"

>--
>Spike

Jeg fandt ud af det var et creatix modem, og fandt de nyeste drivere til
XP (på www.medion.uk). Disse blev installeret og på overfladen så det
hele ud til at virke - men nej! Da jeg satte det til at ringe op, fik
jeg en meddelse om at computeren forsøgte på at åbne den pågældende
port. Dette tog den sådan cirka 2 minutter - hvorefter der stod at den
ringede op til det rigtige nummer og herefter gik computeren ned! Jeg
har sikret mig at det er de nyeste drivere og at det er til det rigtige
modem!

hvad er der nu galt.

Mvh.

MMJ
(En der er begyndt at hade Medion samt XP)

Fra : Klitgaard

Dato : 22-02-02 11:00

"Morten Jørgensen" <grinder213@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ringede op til det rigtige nummer og herefter gik computeren ned! Jeg
> har sikret mig at det er de nyeste drivere og at det er til det rigtige

Har du prøvet at:

1. Fjerne modemet fra Telefon og modemindstillinger.
2. Fjerne den COM-port windows har oprettet til modemet (plejer at være
COM3) fra System -> Hardware -> Enhedshåndtering
3. Genstarte Windows, Windows skulle nu gerne selv installere modemet.
4. Koble op med en ny opkaldsforbindelse.

--
....Klitgaard