bsa rygte?
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-02-02 09:32

Hey

Monstro dette ikke er en and, vedr bsa der skulle have fået tilladelse til
at overvåge traffik på danske dsl forbindelser..
http://www.newz.dk/forum_item.php?id=20710

Hygge

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 22-02-02 09:33

In article <3c760201$0$235$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Flemming Lynggaard wrote:

> Monstro dette ikke er en and, vedr bsa der skulle have fået tilladelse til
> at overvåge traffik på danske dsl forbindelser..
> http://www.newz.dk/forum_item.php?id=20710

Selvfølgelig, hvilke ISPer ville dog tillade den presseomtale det vil
medføre?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Marriage is learning about women the hard way.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-02-02 09:38

Lynggaard wrote:

> Selvfølgelig, hvilke ISPer ville dog tillade den presseomtale det vil
> medføre?

Tja hvis de kommer med en dommerkendelse så har de vel ikke et valg?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-02-02 09:41

"Flemming Lynggaard" <news@edbmongol.dk> wrote in message

> Tja hvis de kommer med en dommerkendelse så har de vel ikke et valg?

men på den anden side de kan vel næppe få en dommerkendelse på alle danske
dsl brugere...

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 22-02-02 09:42

In article <3c760366$0$235$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Flemming Lynggaard wrote:

> Tja hvis de kommer med en dommerkendelse så har de vel ikke et valg?

Det kan jeg næppe tro er i overensstemmelse med dansk rejsplejelov, men
det kan du sikkert få svar på i dk.videnskab.jura

--
Andreas Plesner Jacobsen | Modesty is a vastly overrated virtue.

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 22-02-02 11:20

On Fri, 22 Feb 2002 09:32:01 +0100, "Flemming Lynggaard"
<news@edbmongol.dk> wrote:

> [...]
>
>Monstro dette ikke er en and, vedr bsa der skulle have fået tilladelse til
>at overvåge traffik på danske dsl forbindelser..

Det er da så åbenlyst en hoax.

Hvordan kan folk dog hoppe på den - jeg så, der var en lille forskræmt
piratkopist på newz.dk, som ville hjem og formatere sin harddisk......

Hvornår er BSA, som er _software_-producenternes forlængede arm
begyndt at tage sig af piratkopiering af film og musik? Mon ikke det
ville undre Koda, Gramex m.fl., hvis en selvbestaltet forening
begyndte at føre sag på deres vegne - det ville de aldrig gå med til,
(for hvad skulle deres hær af jurister så få tiden til at gå med)

lars

Fra : Thomas B. Maxe

Dato : 22-02-02 11:47

"Flemming Lynggaard" skrev:
> Monstro dette ikke er en and, vedr bsa der skulle have fået tilladelse
til
> at overvåge traffik på danske dsl forbindelser..
> http://www.newz.dk/forum_item.php?id=20710

Det er et udokumenteret rygte, som newz.dk desværre har viderebragt.
BSA, PET, FBI, KFUM og alle mulige andre har absolut ingen adgang til at
overvåge ADSL-brugere.

Her kan du læse fakta om, hvad TDC Internet registrerer:
http://www.csirt.dk/newssystem/display.asp?ArticleID=215

Med venlig hilsen

Thomas B. Maxe
(som på Usenet repræsenterer sig selv og ikke TDC Internet)

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 22-02-02 15:10

"Thomas B. Maxe" <toxicthomas@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er et udokumenteret rygte, som newz.dk desværre har viderebragt.
> BSA, PET, FBI, KFUM og alle mulige andre har absolut ingen adgang til at
> overvåge ADSL-brugere.

KFUM? ROFL!

MVH
Thomas

Fra : Schultz Consult [Ren~

Dato : 24-02-02 21:34

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@kontorbutikken.dk> wrote in message

> "Thomas B. Maxe" <toxicthomas@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

En af TDC's fejedrenge kommer styrtende ind til hans chef og udtaler "chef,
chef der står 100 KFUM spejdere uden for døren og kræver ret til overvågning
af ADSL forbindelserne"

LOL

Med venlig hilsen
René Madsen
Schultz Consult
Din IT Leverandør

Fra : Peden

Dato : 28-02-02 22:34

Ja jeg tror på ECHELON, så hvorfor ikke, og selvfølgelig får du dem aldrig
til at indrømme noget.
6km herfra er der lige sat 3 extra såkaldte radomer op (store kupler) og
ingen fra militæret vil sige andet end at de skal bruges til
overvågning.............

mvh
Peden

Fra : John Hinge

Dato : 01-03-02 15:39

On 28 feb 2002 Peden was heard to say:

> [...]
> 6km herfra er der lige sat 3 extra såkaldte radomer op (store
> kupler) og ingen fra militæret vil sige andet end at de skal

Og du tror det er forkert hvorfor ?
Rundtg om i det smukek dannevang står der sjove militære ting,
nogen af dem bruges til at give et så detaljeret billede som
muligt af hvad der flyver rundt i det Danske luftrum.. Det
lyder da meget rimeligt den slags bliver opgraderet i ny og næ.
Desuden, den slags kupler kan gemme på mange ting :)
Man kan få en slags vinterhætte til HAWK batterier, når den er
på, så ligner det faktisk lidt en radome, specielt på lidt
afstand.. Så det var også en mulighed.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs