directcd fra easy cd creator
Fra : Zenia Jenny

Dato : 22-02-02 07:55

Hvorfor kommer der en blå skærm op, når jeg har installer Direct Cd
sammen med Easy Cd creator.Det er ved opstarten den kommer.Den siger at
den mangler 32-bit device CDPWR1, noget i den stil. og når jeg går ing i
programet bagefter.Så siger den, at ingen drev er tilgængeligt.

Skal man have en CDRW skive i eller hvad. Eller er det brænder der skal
understøtte et eller andet.

Fra : Peter Jensen

Dato : 22-02-02 08:33

"Zenia Jenny" <zenia@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programet bagefter.Så siger den, at ingen drev er tilgængeligt.
>
> Skal man have en CDRW skive i eller hvad. Eller er det brænder der skal

Hvilket operativsystem kører du ??

Ved i hvert fald at Direct-CD får maskinen til at
brage ned i 2000 - er ikke helt ajour med hvorledes
situationen er i XP.
--
Peter J

Fra : Oliver Nielsen

Dato : 22-02-02 09:42

Jeg bruger win98

Fra : Peter Rinder

Dato : 23-02-02 10:10

> Ved i hvert fald at Direct-CD får maskinen til at
> brage ned i 2000 - er ikke helt ajour med hvorledes
> situationen er i XP.

Har ikke haft andet end problemer med Easy CD i XP - er helt holdt op med at
bruge det!

/Peter