Underlig brænder og cd-rom drev
Fra : Oliver Nielsen

Dato : 22-02-02 07:49

Jeg har et problem med mit brænder og cd-rom drev. Hvis jeg f.eks.
prøver at afspille en cd med mp3 musik,så efter et stykke tid siger den
bare klik og går ned i hastighed.Og det værste er at den låser
komputeren.Så prøver den at komme i gang igen,men det er ligesom den
ikke kan finde sporet.Det er nogen gange den kommer igang igen,men så
går den ned igen.Og det er ikke noget med cden at gøre.Den gør også
vedalmindelige spilcder.

Det er lige meget hvor jeg sætter cd henne.Enten i cd rom drevet eller i
brænderen.cd-rom er plextor og det er brænder også. de kører begge 2 på
adaptec SCSI kort. Jeg kører win98.

Er der nogen der kan hjælpe?