Lokalarkiv I Kondrup
Fra : Søren Bay Kastrup

Dato : 21-02-02 23:17

Er der nogen derved om der findes et Lokalarkiv for Kondrup, i Borup Sogn
Støvring Herred ved Randers.

mvh

Søren Bay Kastrup
Email: sbkastrup@mail.dk

Fra : Keld Westergaard Bør~

Dato : 22-02-02 19:33

Så vidt jeg kan se i Krabsens steddatabase, så ligger stedet Kondrup i
Randers kommune.
Lokalarkivet i Randers vil sikkert kunne hjælpe dig videre i din søgning.
Det har adresse: Randers Lokalhistoriske arkiv, Stemannsgade 2, 8900 Randers
og e-mail: lokalhistorisk-arkiv@khm.dk
venlig hilsen
Keld Westergaard Børgesen

Fra : Jean Seeberg

Dato : 24-02-02 02:54

Hej Søren.

Du kan måske også finde noget på :
http://www.purhusnet.dk/Foreninger/Purhus_Lokalarkiv/purhus_lokalarkiv.html

Af nyindkøbte ting til arkivet kan nævnes microfich af kirkebøger fra nogle
af vore nabosogne, så slægtsforskere nu hos os også kan se i kirkebøger fra
Tånum, en del af Nørhald kommune, Borup og Råsted.

Hilsen Jean
jean@seeberg.dk