ODBC Fejl?
Fra : Morten

Dato : 25-01-01 20:29

Hey NG

Når jeg prøver at køre et bestemt script fra min server får jeg denne fejl
er der nogen der kan fortælle mig hvad det er og hvad jeg skal gøre for at
undgå den?

<!--code-->

a.. Fejltype:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Driver Manager] Data source name not found and no default
driver specified
/account.asp, line 55

<!--code end-->

--
//Morten
[www.spiderweb-design.dk|morten_raun@spiderweb-design.dk]

Fra : Rasmus Carstensen

Dato : 25-01-01 21:27

Prøv at se om du har skrevet den korrekte sti til DB, eller skrevet navnet
rigtigt på DB

--
Rasmus Carstensen
www.loginn.dk

Fra : Morten

Dato : 25-01-01 23:04

"Rasmus Carstensen" skrev i en meddelelse

> Prøv at se om du har skrevet den korrekte sti til DB, eller skrevet navnet
> rigtigt på DB

Databasen ligger rigtigt! og den kode som fejlen siger der er noget galt
med. Referer til følgene linie i en global.asa fil:

<!--code-->

Application("conquermarks_ConnectionString") = "DRIVER={Microsoft Access
Driver (*.mdb)};DBQ=URL=databases/cmarks.mdb"

<!--end code-->

//Morten