Aopen HX08 vs. HQ08?
Fra : Rapper

Dato : 21-02-02 20:34

Hej!

Er der nogen forskel på Aopen HX08 og HQ08 udover fronten?
Og kan de bruge samme fronte så?

På forhånd tak!

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Rapper

Dato : 21-02-02 20:57

"Rapper" <dont@spam.me> wrote in message
> Hej!
>
> Er der nogen forskel på Aopen HX08 og HQ08 udover fronten?
> Og kan de bruge samme fronte så?

Er nemlig RET sikker på det, men jeg skal lige ha' det bekræftet :)

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Peter Schrøder

Dato : 22-02-02 08:16

"Rapper" skrev
> Er der nogen forskel på Aopen HX08 og HQ08 udover fronten?
> Og kan de bruge samme fronte så?

Indvendig er de ens, men jeg tror ikke du kan sætte
fronten fra en HQ på en HX.
HQ ser mere "ufærdig" ud når man piller plasticen af.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Rapper

Dato : 22-02-02 12:05

"Peter Schrøder" <nospample@se> wrote in message

> "Rapper" skrev
>
> Indvendig er de ens, men jeg tror ikke du kan sætte
> fronten fra en HQ på en HX.
> HQ ser mere "ufærdig" ud når man piller plasticen af.

Hvordan det?

Evt. billede?

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Peter Schrøder

Dato : 23-02-02 11:19

"Rapper" skrev
> Hvordan det?
>
> Evt. billede?

Nah.. Gider ikke hive fronten af for at tage et billede.
Men kontakter og lamper er alle indsat i plasticen.
Når man piller fronten af er der kun det rå kabinet
tilbage, med knæk-af plader til drev, huller til
ledninger og til skruer.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Rapper

Dato : 23-02-02 15:03

> [...]
> Når man piller fronten af er der kun det rå kabinet
> tilbage, med knæk-af plader til drev, huller til
På HQ er det sådan, er det også sådan på et HX?!

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Studen

Dato : 22-02-02 23:28

STOR FORSKEL: HQ08 er sindsygt grimt mens HX08 er et pænt, stilet kabinet.
Tror måske at blæseren i strømforsyningen i HQ er en smule mere lydsvag, men
er ikke sikker. Du kan dog udskifte blæseren i HX meget billigt!!

Mvh
Studen

Fra : Rapper

Dato : 24-02-02 22:54

"Studen" <studanul@hotmail.com> wrote in message
> [...]
men
> er ikke sikker. Du kan dog udskifte blæseren i HX meget billigt!!

......!

De ting Du nævner der er præcist det samme på begge kabinetter.
At en PSU larmere mere i HX er fordi at Du (eller en anden) har en gammel
model. Der sidder P4-kombatibel PSU i begge nu...

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-02-02 22:56

Studen <studanul@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c795860$0$46219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>Du kan dog udskifte blæseren i HX meget billigt!!

Hvordan gør man det og til hvad? Gerne så lydløst som muligt.