Netværks Opsætning ADSL, 2pc'er
Fra : Casper S

Dato : 21-02-02 20:33

Hej. Jeg har en ADSL 256/128 hos TDC.
2 computer med 2 10/100MB Netværks kort.

Hvad skal jeg bruge for at de kan kører sammen i et nætværk med
forbindelse ud af huset?

Hvad skal der bruges af udstyr (helst så billigt som muligt) for det
(router, swith o.s.v.?)?

Fra : Ulrik Goerlich

Dato : 22-02-02 12:12

hrsolskin@ofir.dk (Casper S) skrev:
> [...]
> med
> forbindelse ud af huset?
>
> Hvad skal der bruges af udstyr (helst så billigt som muligt)

Hejsa

Du kan købe en Surecom Switch hoj B.J. Trading på nettet.....den koster ca. 450,-, og du kan have 8 maskiner på den !

www.bjtrading.dk

Good luck

Mr.Athlon

Fra : Allan Riise

Dato : 23-02-02 16:49

"Casper S" <hrsolskin@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse ud af huset?
>
> Hvad skal der bruges af udstyr (helst så billigt som muligt) for det

Du kan nøjes med at købe et ekstra netkort, bruge den ene pc som server, så
skal der bruges software og jeg vil anbefale winproxy. Den eneste ulempe er
at den pc der står som server skal være tændt for at pc 2 kan komme på
nettet

Venligst...
--
Allan Riise