Soundblaster digital ud!! Hvordan?? Hvilke~
Fra : Søren Bundgaard

Dato : 21-02-02 19:27

Hej Alle

Jeg har prøvet at få digital lyd ud af mit soundblaster Audigy lydkort!! Jeg
kan ikke få det til at virke. Jeg har prøvet med et stereo jack stik hvor
jeg har brugt mono delen af ledningen. Men der sker intet!! Min forstærker
registrere godt nok cablet men siger intet!!! Jeg har valgt digital ud og
der er intet der er mutet!! Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre.. Evt
hvilken type jack stik jeg skal bruge. Creative kan ikke hjælpe mig!! Så jeg
håber på at der nogle kvicke hoveder herinde!! Jeg har brug for det da det
kunne være fedt med AC-3 lyd på divx film.

På forhånd 1000 tak for hjælpen

Søren

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-02-02 20:23

"Søren Bundgaard" <soeren-b@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> håber på at der nogle kvicke hoveder herinde!! Jeg har brug for det da det
> kunne være fedt med AC-3 lyd på divx film.

Jeg tror du skal bruge et sådan kabel her, dog uden at være sikker:

http://www.av-connection.dk/Products/PictureViewer.asp?ProductName=PC
Digital Audio kabel (MiniJack <--> Phono)&ProductVersion=Special
Edition&ProductGroup=2

Men Creative burde da vide det,,,!