Kender i det?
Fra : Nina Svanholm

Dato : 21-02-02 19:18

Hej :0)

Kender i det at have købt en hest/pony for mange år siden, og
pludselig bekymrer man sig om, om den tidligere ejer nu fik
sagt ordentlig farvel, om han/hun godt kunne tænke sig at vide
noget om sin hest skæbne lige nu?
Min første pony var en fjordhest, ved navn Trille som jeg
elsker over alt på jorden (jeg har hende stadig) Hendes
tidligere ejer var en dreng der hed Rasmus, det blik han sendte
Trille den dag han sagde farvel til hende i hendes nye hjem
glemmer jeg aldrig!
Gad vide hvor han er nu?
Kender i det?

Venlig hilsen en lykkelig ejer af en fjorhest.

Fra : Miki

Dato : 21-02-02 22:54

Jeg kontaktede min hests gamle ejer efter 6 måneder, og hun blev vildt glad
for at høre at jeg stadig havde ham og at han var ok og det hele, men hun
kom aldrig og besøgte ham, selvom hun havde sagt at det ville hun enormt
gerne... Så jeg er sgu lidt skeptisk overfor sådan noget... men jeg ved at
hvis jeg nogensinde skal sælge mine egene (gud forbyde det), vil jeg håbe at
jeg får muligheden for at komme og sige hej til dem engang imellem...

-miki-

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 21-02-02 22:55

On Thu, 21 Feb 2002 19:18:06 +0100, you wrote:

>Kender i det?

*MON* ikke !

>Venlig hilsen en lykkelig ejer af en fjorhest.

Lykkelig ejer af en:

Welsh Mountain (Sally) Sød tøs.
Islænder (Pi) Stolt dame.
Pinto (Ramses) Bulderbasse.
Pinto (Blue Butterfly) Pokkers flot.
New Forest (Oliver) Fræk som..!
Fuldblod (Emma) Smuk.

Har tit tænkt på hvor hårdt det kunne være. Alle har stået og sagt et
gribende farvel. Selv den lille Pinto der kun var "lavet" med salg for
øje blev der sagt grundigt farvel til.

Heldigvis har jeg kontakt med alle de tidligere ejere, små som store.
Alle bliver informeret om udviklingen og flere kommer på besøg med
jævne mellemrum.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com