Asus p2b vil ikke gå i hybernate-mode / su~
Fra : Thomas

Dato : 21-02-02 18:16

Jeg kan ikke få min computer til at gå i hibernate-mode

Jeg har et asus p2b mb, 128 mb-ram, celeron 400 Mhz og bruger Win 98 2'
Edition.

Jeg har prøvet flg uden resultat, håber du kan hjælpe mig

Jeg har været inde i Power magnament men funktionen "hibernate" findes ikke.

-- opdateret min Bios til rev.1012

-- jeg har tilføjet linien "ACPIOption = 1" til registrerings-databasen
efter at have funde en atikkel på internettet

-- Formateret en pation på 280 mb i Fat 16 mode

Mvh Thomas
thomasnohrhansen@yahoo.dk

Fra : Hans

Dato : 22-02-02 04:09

"Thomas" <thomasnohrhansen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke få min computer til at gå i hibernate-mode
>
> Jeg har et asus p2b mb, 128 mb-ram, celeron 400 Mhz og bruger Win 98 2'
> Edition.

Du har noget hardware i maskinen som forhindrer den i at kunne gå standby.
Jeg ville starte med at hive alle kort ud, undtaget video selvfølgelig, og
starte maskinen for at se om du kan få den til at gå standby. Er det ikke
dine indstikskort kan muligheden være dit cdrom eller brænder, så det er de
næste du piller fra o.s.v. indtil du sidder med enheden som driller dig. Om
det så er muligt at få drivere fra producenten af enheden, der kan få det
til at virke, er en helt anden sag. Jeg ville rent umiddelbart mistænke et
SB-Live eller hvis du har drev fra HP.

Bortset fra det, så mener jeg ikke at win98se har dvalefunktion, der vist
først kom i Me, men standby skal den kunne.

mvh
Hans