Compaq prolinea 466 / Prosignia VS - Taste~
Fra : Lars

Dato : 21-02-02 16:49

Howdy!

Dette er med vilje x-postet i dk.edb.hardware + dk.edb.bundkort, da jeg ikke
kunne finde en gruppe som hedder dk.edb.færdigesystemer *G*

Men som subjekt siger ville jeg blive meget glad hvis jeg kunne få oplyst
tastekobinationen til BIOS´en , til ovenstående maksiner, da jeg har krejlet
sådan 2 uden diske og skal have monteret diske i dem. Jeg har kigget lidt på
Compaq´s hjemmeside, men kan ikke hitte det

På forhånd tak & undskyld ulejligheden *GGG*

)))

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Villy Jensen

Dato : 21-02-02 20:01

> [...]
> sådan 2 uden diske og skal have monteret diske i dem. Jeg har kigget lidt

> Compaq´s hjemmeside, men kan ikke hitte det

Er det ikke <F10>, når hvis cursor blinker i øverste HØJRE hjørne (ved
POST)?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Martin Andersen

Dato : 21-02-02 23:38

jo

Fra : Lars

Dato : 22-02-02 09:50

"Villy Jensen" <vje@e-mail.dk> wrote in message
> Er det ikke <F10>, når hvis cursor blinker i øverste HØJRE hjørne (ved
> POST)?
xxxxxxxx

Hej Villy!

Jeg takker og bukker )))