Nu går han på toilettet...
Fra : Martinix DK

Dato : 21-02-02 14:05

Hej alle sammen.
Synes lige at jeg ville fortælle jer at vores søn endlig har fundet af at
det ikke er så slemt at gå på toilettet og lave stort. Her 2 mdr. før hans 4
års fødselsdag lytkkedesm de mig endelig. ja og jeg skriver mig for jeg
insisterede at han blev siddende for jeg vidste at der var noget der skulle
ud. Det holdt lidt hårdt for han var bange for hvad der egentlig skete, men
jeg fulgte et råd en af jer gav, nemlig at lægge lidt topiletpapir i bunden
så det ikke plasker og det hjalp. Nu går han 2-3 gange om dagen på
toilettet. ( dog nogen gange er det kun prutter).

Jeg vil sige til alle andre forældre at børn er forskellige med hensyn til
at lære ting. Lad dig ikke gå på af at andres børn gør det hurtigere, men
glæd dig i stedet over at dit barn gør det når det er parat. lad barnet selv
bestemme tempoet.

Det var bare det jeg ville fortælle.

hilsen en lidt stolt Karina