Læse fra tekst fil
Fra : Per

Dato : 21-02-02 11:53

Hej igen.

Der må da være nogle som ved hvorfor jeg ikke kan få det til at virke med at
læse fra en tekstfil.

Har følgende kode fra html.dk

<%
Dim fso, f, filespec
filespec = Server.Mappath("test.txt")
Set f = fso.OpenTextFile(filespec,1)

' Læs linie fra tekstfilen, og skriv indholdet til klienten
Response.write f.ReadLine

f.Close
%>

Tekstfilen ligger i C:\Inetpub\wwwroot\test.txt

men den bliver bare ved med at søge og søge, og det er ligegyligt hvad jeg
gør.
Hvad kan der være galt ? :(

Mvh
Per

Fra : Bosse

Dato : 21-02-02 12:07

Har du norton AV til at køre??
Hvis du har skal det afinstalleres inden du kan læse tesktfiler!

Lasse

Fra : Per

Dato : 21-02-02 12:12

"Bosse" <bosses@mail.dk> wrote in message
> Har du norton AV til at køre??
> Hvis du har skal det afinstalleres inden du kan læse tesktfiler!

Okay.. Jeg har Norton AntiVirus 2002. Skal det _helt_ væk? Hvis det er den
eneste grund, finder jeg en host istedet hvor jeg kan ligge filerne op :)

Men der er intet galt i koden eller noget?

Mvh
Per

Fra : Per

Dato : 21-02-02 12:23

"Bosse" <bosses@mail.dk> wrote in message
> Har du norton AV til at køre??
> Hvis du har skal det afinstalleres inden du kan læse tesktfiler!

LOL - Fed. Væk med antivirus og det virkede! Big thanks til dig !!

Mvh
Per

Fra : Stuffy

Dato : 21-02-02 13:15

> LOL - Fed. Væk med antivirus og det virkede! Big thanks til dig !!

Prøv lige igen hvor du blot slå r ScriptBlocking fra.
Det er den funktion der sørger for at vbs virus ikke kan gøre noget med dine
filer på dine drev.

Resten af Norton har ikke noget med dette problem at gøre.

Hilsen Jimmy

Fra : Per

Dato : 21-02-02 13:56

"Stuffy" <abuse@hotmail.com> wrote in message

> Prøv lige igen hvor du blot slå r ScriptBlocking fra.
> Det er den funktion der sørger for at vbs virus ikke kan gøre noget med
dine
> filer på dine drev.

Hej Jimmy. Hvor slår jeg det fra henne? Jeg har smidt det ud men vil _meget_
gerne have det igen.

> Resten af Norton har ikke noget med dette problem at gøre.

Lyder godt, det er mit yndlings anti virus program og har ikke været helt
billig.

> Hilsen Jimmy

Vh
Per

Fra : Bosse

Dato : 21-02-02 16:57

<snip>
> dine

<snip>

Har jeg også prøvet men det nytter ikke noget at slå det fra da det
stadigvæk kører i baggrunden.
Man kan selvfølgelig begynde at lege lidt registreringsdatabasen osv men det
kan ikke anbefales

Lasse

Fra : Jan Kristensen :o\)

Dato : 21-02-02 18:48

Hej

jeg har gjort det samme med AV. Men er det Windows eller Norton der er
problemet?? Det kunne jeg godt lide at vide.

Jan