Mail adrssser hos TDC ADSL NetExpress
Fra : Søren Lund - Privat

Dato : 21-02-02 19:42

Hej

Jeg kan se at man har 5 mailadresser til rådighed når man har ADSL
Netexpress hos TDC. Er dette kun alias eller er det 5 "rigtige" mail
adresser som kan være 5 selvstændige mailboxe ?.

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 21-02-02 10:50

On 21 feb 2002 Søren Lund - Privat enriched usenet with:

> Jeg kan se at man har 5 mailadresser til rådighed når man har ADSL
> Netexpress hos TDC. Er dette kun alias eller er det 5 "rigtige" mail
> adresser som kan være 5 selvstændige mailboxe ?.

Aliaser

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Nu med ADSL og fast IP

Fra : Klitgaard

Dato : 21-02-02 10:51

"Søren Lund - Privat" <srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan se at man har 5 mailadresser til rådighed når man har ADSL
> Netexpress hos TDC. Er dette kun alias eller er det 5 "rigtige" mail
> adresser som kan være 5 selvstændige mailboxe ?.

Aliaser.

--
....Klitgaard