Sound Blaster Live! Player 5.1 vs. onboard~
Fra : Gonz

Dato : 21-02-02 10:26

Hej.

Jeg overvejer at købe et "rigtigt" lydkort men først skal jeg lige
høre om der er noget at vinde?

Jeg bruger ALTID høretelefoner aldrig højtalere, vil jeg kunne høre
forskel ved køb af subj. eller er det et helt andet kort jeg skal have
fat i?

Gonz

Fra : Jan Linneberg

Dato : 21-02-02 11:19

Når du kun bruger høretelefoner så synes jeg at du skulle gemme dine penge
og bruge dem på noget andet istedet for, medmindre du er meget utilfreds med
lyden som den er nu.

mvh Jan Linneberg

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 21-02-02 13:10

"Gonz" <gonzo888@hotmail.com> wrote > Hej.

> [...]
>
> Jeg bruger ALTID høretelefoner aldrig højtalere, vil jeg kunne høre
> forskel ved køb af subj. eller er det et helt andet kort jeg skal have

SB kortet er langt bedre.. også til hovedtelefoner..

Du kan jo få et SB live til omkring 300 kr, så køb det dog!! Jeg lover dig
at det er pengene værd!

Anders Lorentzen